Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 12:52:45 +0300

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04937 aadressile Harju maakond, Kose vald, Paunküla, Proosa (null) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteeritava hoone asukoht on riigi 
kõrvalmaantee nr 11207 Paunküla-Vetla tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27044905>  (menetlus nr: 
436154), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (SIIRI HUNT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister